Inloggen Mijn IB Krediet Lening
Betaalt u maandelijks door middel van een zelf ingestelde periodieke overboeking of maandelijks een handmatige betaling en heeft u een onterechte achterstandsbrief van ons ontvangen, dan kunt u deze als niet verzonden beschouwen.
Hiervoor onze excuses.
Hiervoor onze excuses.
Vraag en antwoord
Ik ben mijn e-mailadres vergeten. Wat moet ik doen?
Om te controleren of we het juiste e-mailadres bij ons bekend is, gaat u naar de pagina 'Wachtwoord vergeten?' en voert u uw e-mailadres, geboortedatum en postcode in. Als het e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Als het e-mailadres niet bekend is, verschijnt er een foutmelding. Hebt u meer hulp nodig? Bel ons op 088 – 655 62 00.
Ik wil mijn e-mailadres veranderen. Wat moet ik doen?
Login met het 'oude' e-mailadres indien u er nog toegang tot hebt. Zodra u bent ingelogd, kunt u bij uw gegevens uw e-mailadres wijzigen. Bij een volgende login kan het nieuwe e-mailadres worden gebruikt. Heeft u geen toegang meer tot uw 'oude' e-mailadres? Bel ons op 088 – 655 62 00.
Mijn telefoonnummer, waarmee ik inlog is niet meer beschikbaar. Wat moet ik doen?
Ik wil mijn telefoonnummer wijzigen. Wat moet ik doen? Als u het oude telefoonnummer nog in gebruik heeft, kunt u inloggen zoals u dat gewend bent. Zodra u bent ingelogd, kunt u bij uw gegevens uw telefoonnummer wijzigen. Bij een volgende login zal de verificatiecode naar uw nieuwe telefoonnummer verstuurd worden. Gebruikt u het oude telefoonnummer niet meer? Bel ons op 088 – 655 62 00.
Mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
Om de veiligheid van deze site te waarborgen, wordt uw account geblokkeerd na meerdere mislukte inlogpogingen. U kunt de blokkering van uw account opheffen en uw wachtwoord opnieuw instellen via de pagina 'Wachtwoord vergeten?' als u toegang hebt tot uw e-mailadres, geboortedatum en postcode. Voor verdere hulp kunt u ons bellen op 088 – 655 62 00.
Hoe weet ik of mijn account geblokkeerd is? Hoe kan ik het deblokkeren?
U ziet een bericht op de inlogpagina als uw account geblokkeerd is. Dit kan gebeuren door meerdere mislukte inlogpogingen. U kunt uw account deblokkeren door de functie 'Wachtwoord vergeten' te gebruiken als u toegang hebt tot uw e-mailadres, geboortedatum en postcode. Neem anders contact met ons op via 088 – 655 62 00 voor hulp.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik het resetten?
U kunt uw wachtwoord opnieuw instellen door te klikken op de knop 'Wachtwoord vergeten?' op de aanmeldingspagina. Voer uw geregistreerde e-mailadres in en u ontvangt een per mail instructies om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Als u de e-mail niet ontvangt, controleer dan uw spamfolder of neem contact met ons op voor ondersteuning via 088 – 655 62 00.